18.9.12

ANBEFALING:


Jeg er en type der elsker tv-serier. Jeg kan sagtens sidde foran fjernsynet en hel dag og nørde serier. Mange af mine venner fra USA har snakket om AHS: American Horror Story, og de har sagt, at det simpelthen er den fedeste serie. Personligt synes jeg at navnet er lidt plat, men man skal ikke dømme en bog på dens omslag! Igår så jeg TRAILEREN til sæson 1 og blev helt vild med den! Så idag hev jeg min gode veninde med hjem, og så havde vi en AHS marathon! Vi så lige de første 6 afsnit, og regner med at se de resterende 6 imorgen, da vi får tidligt fri. Der var en del gange hvor vi fik de sygeste chok, og nogle gange skulle man lige dække øjnene! Hvis i simpelthen elsker gyserfilm, så synes jeg virkelig i burde se American Horror Story. Der er masser af spænding, gys og når der er børn med, bliver det hele endnu mere klamt. Men man skal virkelig følge godt med i starten fordi der er et par gange, hvor man kan blive helt forvirret. Serien har fået de bedste anmeldelser i USA og har vundet en del priser. Til jer der er interesseret, burde i begynde at se den nu. Sæson 2 har nemlig præmiere om en måneds tid i USA, og den vil med det samme begynde at komme på nettet.. I kan se hele første sæson HER


2 kommentarer:

  1. Årh man, jeg er helt vild med alt der kan få mig til at miste nattesøvn! Gyser, horror, splatter - bring it on! Tak for anbefalingen. :-)

    SvarSlet
  2. Fed blog! :) <3 Følger dig nu, skal vi følges ?

    Kig gerne forbi min;
    Camillajb.blogspot.com

    Og på min facebook blog;
    https://www.facebook.com/pages/Camillas-blog/188887387865783

    SvarSlet